Als Catering- en Eventmanager ben je verantwoordelijk voor het succesvol laten verlopen van de evenementen. Je draagt van A tot Z zorg voor de evenementen vanaf het offertestadium, meewerken op een evenement tot en met het aftersales traject. Relatiebeheer en creatief meedenken met de opdrachtgever is hierbij van groot belang.
Onze opdrachtgever
Onze opdrachtgever is een catering en evenementenbureau in het Westland. Zij verzorgen ontvangsten op locatie voor zowel particuliere als zakelijke gelegenheden; van klein en intiem bij iemand thuis tot voor duizenden personen bij een bedrijf. In veel gevallen verzorgt onze klant het totaalevent van A-Z. De laatste jaren is de organisatie uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende bedrijven in de regio. Onze opdrachtgever is een energiek en dynamisch bedrijf en onderscheidt zich door een hoog service level, het ‘meedenken’ met alle details voor een event en door haar gastgerichtheid en service.
De werkzaamheden op de werkvloer
- Klaarzetten en inladen van de materialen + opbouwen op locatie
- Aansturen, coachen en controleren van de medewerkers
- Aanspreekpunt voor de opdrachtgever
- Meewerkend partymanager
- Afbouwen van het evenement
De werkzaamheden op kantoor
- Inventariseren van wensen van de opdrachtgever en deze vertalen naar een passende offerte
- Inhuren van de juiste leveranciers, maken van goede prijsafspraken
- Bepalen van juiste hoeveelheid materialen, dranken en medewerkers
- Maken van draaiboeken
- Overzicht houden op alle ingehuurde leveranciers
- Registreren personeelsuren en facturatie
Wat verwachten we van je?
- Je bent zeer gast- en servicegericht
- Je hebt minimaal drie jaar catering- en eventervaring
- Je kunt goed plannen, organiseren en het overzicht behouden
- Representativiteit zowel in voorkomen als in omgangsvormen naar opdrachtgevers, leveranciers en medewerkers
- Leidinggevende capaciteiten; je hebt natuurlijk overwicht en weet mensen op een juiste manier te coachen en te instrueren
- Je bent gedreven, resultaatgericht en denkt altijd oplossingsgericht
- Een actieve rol in de uitvoering. Zowel bij de opbouw en afbouw, als ook meewerken in de bediening
- Goede communicatieve vaardigheden zowel mondeling als op schrift
- Je bent in het bezit van eigen vervoer
- Bereidheid om op wisselende dagen/ tijden te werken
- Je hebt een diploma sociale hygiëne en BHV
- Je gaat gemakkelijk om met computers en social media
- Je denkt mee over het verbeteren van de kwaliteit en het aanpassen aan de veranderende vraag
Wat kun je van onze opdrachtgever verwachten?
Een baan met veel verantwoordelijkheden waarin ruimte is voor eigen inbreng en creativiteit. Werken in een jonge, dynamische organisatie in een positieve, actieve sfeer met ook tijd voor sociale interactie. Tevens een passend salaris en prima arbeidsvoorwaarden.
Zo goed als altijd vrij op Nationale feestdagen.
Heb je interesse in deze vacature en sluit je profiel aan, stuur dan je cv voorzien van foto naar vacature@7beaufort.nl. Voor meer informatie kun je ook contact opnemen met 7BEAUFORT (020)3456875.