Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in de organisatie van medische bijeenkomsten. Zij zijn een vooraanstaande organisatie in het aanbieden van geaccrediteerde nascholing. Zij organiseren jaarlijks zo’n 50 bijeenkomsten, symposia en (internationale) congressen voor meer dan 20.000 deelnemers. Hun specialisatie naast congresorganisatie is sponsorwerving en expositiemanagement. Daarnaast voeren zij voor diverse medische verenigingen het ledensecretariaat of begeleiden zij hun klanten met een bidprocedure om een internationaal congres met succes naar Nederland te halen.
Op dit moment zoeken wij voor onze opdrachtgever:
Project secretaresse (40 uur) standplaats Den Bosch
Functie omschrijving:
- Verrichten van ondersteunende werkzaamheden voor de projectmanagers bij de organisatie van congressen o.a. maken en versturen van sprekersbrieven, verwerken van registraties, opmaak en versturen van digitale nieuwsbrieven en andere administratieve taken
- Fungeren als eerste telefonisch aanspreekpunt. Hierbij verantwoordelijk om vragen met betrekking tot congressen zoveel mogelijk zelfstandig af te handelen
- Beantwoorden en verwerken van alle e-mails die binnenkomen op ons algemene emailadres
- Bijhouden van de congresagenda op de website
- Postafhandeling van uitgaande post
- Ondersteunen van projectmanagers bij opvragen van offertes bij locaties
- Sporadisch meegaan als ondersteuning bij congressen ter plaatse (binnen Nederland)
Het aanbod:
Onze opdrachtgever biedt een afwisselende functie waarin je onderdeel bent van een dynamisch team waarbij innovatie en vooruitstrevendheid vanzelfsprekend zijn.
Salarisindicatie: € 1.600,– tot € 2.000,– per maand, afhankelijk van ervaring. Daarnaast bieden zij uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
Functie eisen:
- Deze functie is fulltime, 40 uur
- Minimaal MBO werk- en denkniveau
- Tussen de 3-5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur is jouw diploma en/of ervaring een ondersteunende functie, zoals secretaresse, medewerker projecten, assistent projectmanager
- Je beschikt over goede administratieve vaardigheden en werkt accuraat en zelfstandig
- Gevorderde kennis van MS Office
- Affiniteit met de medische sector is een pré
- Je hebt affiniteit met Social Media
- Je beschikt over goede contactuele vaardigheden en kunt klantgericht denken
- Proactieve en flexibele instelling, eigen prioriteiten stellen ook tijdens
- Je beheerst de Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk
- Ervaring met verenigingssecretariaat is een pré
Contactinformatie:
Heb je interesse in deze functie?
Stuur dan een CV plus uitgebreide motivatiebrief naar vacature@7beaufort.nl