Het gaat goed met de economie en dat is te merken op de arbeidsmarkt. Bijna 1 op de 5 bedrijven heeft te weinig personeel. Stonden er tijdens de crisis nog ruim 7 werkzoekenden tegenover één vacature, dit jaar waren dat er nog maar twee. De huidige krapte vraagt om een combinatie van aantrekkelijkere arbeidsvoorwaarden, het slimmer inrichten van het werk, de afdeling of het team. En sluit de vraag van werkgevers nog wel aan bij het huidige personeelsaanbod of willen we nog steeds het schaap met de 5 poten. Moeten we onze blik misschien verbreden en juist investeren in kandidaten met potentie. Ook binnen de eventbranche zien wij deze ontwikkelingen terug. Heeft de sollicitant momenteel een ruime keuze, voor werkgevers een stuk lastiger een nieuwe passende collega te vinden. 7BEAUFORT volgt deze ontwikkelingen in de markt en wij zijn dan ook inmiddels voor een groot aantal bedrijven in de branche een partner als het gaat om mee te denken over de juiste personeelsbezetting. Naast het searchen van event- en communicatie professionals voor vaste banen, bemiddelen wij ook kandidaten van meerdere niveaus op basis van detachering of interim. Binnen een week kun je een zeer ervaren collega in je team hebben die volledig met het bedrijf meedraait.
Jurgen Dhollander (IADC): “We zijn erg blij met onze tijdelijke event-kracht. Thanks Mandy Ruhe en Melanie Kijlstra voor jullie snelle en betrouwbare oplossing.”
Daar ligt dan ook de kracht van 7BEAUFORT, oftewel onze VINDKRACHT! Met een groot up-to-date landelijk netwerk van meer dan 300 gedreven Event- en Communicatieprofessionals, kunnen wij binnen 2 dagen de juiste interim professional voorstellen. Door onze kennis en ervaring binnen de branche, spreken we dezelfde taal en weten wij als geen ander welke interim professional het beste bij jouw bedrijf én team past. De perfecte manier om drukke periodes en de koude dagen te overbruggen! Wil je ook met frisse wind vooruit? Klik hier voor meer informatie over de diensten van 7BEAUFORT.