Dit jaar bestaat 7BEAUFORT alweer 10 jaar en hier zijn we heel trots op!
Gestart in 2008 met een nieuw concept binnen de eventbranche. Als ervaren eventmanagers wisten we maar al te goed hoe lastig het kan zijn om een piekperiode op te vangen, een zwangerschapsverlof in te vullen of een nieuwe event collega te vinden.
Zo ontstond bij ons het idee te starten met 7BEAUFORT, het bureau voor de bemiddeling van (interim) eventprofessionals voor een tijdelijke opdracht of voor de invulling van een vaste baan. Inmiddels zijn onze diensten uitgebreid met detachering en payrolling en hebben wij in 10 jaar tijd heel wat mooie matches mogen maken. Spoedaanvragen waar we vaak nog dezelfde dag een event freelancer konden plaatsen, een interim event poule binnen organisaties opgezet en vele event professionals voor een vaste baan bemiddeld. We hebben een uitgebreid netwerk van freelance event- en communicatieprofessionals opgebouwd, waarmee we met een groot aantal freelancers vanaf het begin een mooie samenwerking hebben. Ook zijn wij preferred partner bij een groot aantal corporate organisaties, overheden en brancheverenigingen.
Graag willen we onze opdrachtgevers en eventprofessionals bedanken voor de samenwerking, want mede dankzij hen doen wij dit werk al 10 jaar met heel veel plezier. Uiteraard hopen wij de komende jaren onze bestaande maar ook nieuwe zakelijke relaties, van dienst te kunnen zijn!