ONZE VINDKRACHT LIGT IN:
- Ons uitgebreid landelijk netwerk van ervaren en deskundige Event- en Communicatieprofessionals.
- De snelheid waarmee we de perfecte kandidaat voor u kunnen vinden, binnen 2 dagen stellen wij graag de juiste interim professional aan u voor.
- Onze persoonlijke en betrokken aanpak.
- Onze kennis en ervaring binnen de branche: we spreken dezelfde taal.
ONS TEAM VAN PROFESSIONALS BESTAAT UIT:
Senior Event- en Communicatieprofessionals
- Ruime projectervaring, strategisch, leidinggevend en gewend complexe projecten te initiëren, te ontwikkelen en tot het einde te begeleiden.
- Gesprekspartner op alle niveaus, sterk in communicatie, creatie, organisatie, planning en de coördinatie van projecten. Uurtarief: € 80,00 – € 100,00*.
Medior Event- en Communicatieprofessionals
- 3-6 Jaar event- & projectervaring, gewend zelfstandig projecten te ontwikkelen en tot het einde te coördineren.
- Uitstekende vaardigheden op het gebied van organisatie, planning, logistiek en de coördinatie van projecten. Uurtarief: € 60,00 – € 80,00*.
Junior Event- en Communicatieprofessionals
- Recentelijk afgestudeerd, 0 tot 3 jaar werkervaring, tijdens de stage, de studie en/of na het afstuderen gerichte event/communicatie ervaring opgedaan.
- Pro actief, goede communicatieve vaardigheden, biedt uitstekende hands on ondersteuning in drukke tijden voor het team.
- Heeft ervaring met het organiseren van kleine evenementen en de uitvoer tijdens een evenement. Uurtarief: vanaf € 42,50*.
* Uurtarief is inclusief fee 7BEAUFORT exclusief 21% BTW.